CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lundi 19 octobre 2009

Absolutně vyčerpaná Paříží

Má bývalá Alma Mater

Svačinka v Lucemburských zahradách

Prefektura

Květinářství, jak jinak, v latinské čtvrti.

Saudek v levných knihách o umění?!

Divadýlko v Aubervilliers (lidová čtvrť, ohořelá auta, multicultural!)

Scéna


Výlet byl príma. Jen trochu náročný. Budíček v 6:30... Vlak v 9.13, na který jsme měli jízdenku, prostě zrušili toho rána, takže jsme si museli počkat na ten v 9:30. Ale to je už místní kolorit. Pak za hodinu a 10 min Paříž. Slunečná, ale jako vždy nezdolná. Do 3.30 čas utekl, jako voda a šly jsme do divadla. To bylo nádherné: Lessing - Moudrý Nathan. Herci byli tak přesvědčiví, že mě dokonce rozplakali. Zláště ten, co měl postavu jak Marek a vizáž jako Kuba:) - byl to Arab. No jednoduše geniální. No a pak jsme hodinu a půl čekali na Gare du Nord na vlak (21.07 Paříž - 22.17 Amiens). Baba v obchodě mě tam obrala o 50 centů... Ale seznámila jsem se s Bretonnkou, co mě chce pozvat na prohlídku Rennes (jen škoda, že TGV tím směrem stojí cca 160e:-(). No a pak jsem padla za vlast, a to ještě k tomu ne za svou.

2 commentaires:

grey_lemur a dit…

tiše závidím :)

Kami a dit…

To ti pak ale já závidím zdraví:)

Consultations de pages de la semaine précédente