CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mercredi 7 octobre 2009

Foťák

Apeluji na všechny, kteří se vyznají v elektronice... Co Lemuři a Mýválci s Alenkou? Budu si muset koupit malinkej a hlavně levnej foťáček. Aby ale taky uměl aspoň trochu fotit. Z mobilu se např. můžu nikde vyfotit, neb tam není časování...atp.:-( A foťáček, co jsme si zapůjčili, já a moje Amiens, je nekompatibilní s mým počítačem, prostě ne a ne si rozumět, a taky jsme pořád vybití:-(. Třeba o něčem víte a dáte mi tip odkazem!

Kdybyste našli něco mešího, uděláte mi radost ;)

5 commentaires:

Mord-ecay a dit…

Já v tomhle taky plavu, zkus se zeptat brášky, třeba ti poradí:)

Kami a dit…

Ahojky...Tak ať mi sem něco píchne. Bráška:-). Má ode mě kousek výš dort...

Ali a dit…

hele já jsem naprosto spokojená s Lumixem .) takové ty malinké, lehounké, jsou opravdu bezva :)

grey_lemur a dit…

lemur má taky lumíka...

Anonyme a dit…

V tyhle dobe, pokud sahnes po nejaky zavedeny firme, tak se uz moc nespletes. Konkurence je znacna a tak si netroufnou vyrobit nejakej smejd. Ale samozrejme existuji lepsi a horsi pristroje. Urcite je dulezity,aby mel stabilizator obrazu a taky by to chtelo aspon tech 6 Mpx.
Ja ze sve zkusenosti muzu doporucit taky Panasonic Lumix - vetsinou delaj moc hezky barevny fotky, jsou jednoduchy na ovladani a dost vydrzej.
Napr. uplne obyc: http://www.alza.cz/panasonic-lumix-dmc-ls85ep-k-cerny-d126512.htm

nebo jeho lepsi kamarad:
http://www.alza.cz/panasonic-lumix-dmc-fs25ep-k-cerny-d126449.htm
(uz ma objektiv Leicu, vetsi zoom, vic Mpx a taky nabijeci baterku Li-Ion - nemusis porad nabijet (a kupovat)ty AA baterky).
Ale hodne to taky zalezi,jak bude sedet Tobe v ruce a jak se bude libit ...
Preji hodne peknych fotek !

Consultations de pages de la semaine précédente