CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dimanche 11 octobre 2009

Mission impossible

This is really the funny one, but try to translate it to an other foreign language!
I hope that Mr. Novotný will read it and will enjoy it as I did!

Prosluněná sobotní snídaně! Zmizela dřív než jsem ji sthla vyfotit.

Jo, abych nezapomněla: Neprve mě nechali Frantíci zaplatit půlměsíční nájemné, i když jsem tu byla jen 9 nocí. Tak jsem si stežovala, a po calvaire (kalvárii) mezi úředníkama, mi nakonec vrátili 26,50E. Vtipné ale je, že to znamená, že jsem zaplatila za 9 dní 79,5E. Milá Salimat (Bulharka) je tu stejně dlouho a platila 78E. Hrozně by mě zajímalo, jak jim na konci měsíce ty počty vycházejí. Protože vzhledem k jejich konstantnímu zapisování všeho si takhle neukrádaj do kapsy, to tady skutečně nejde...
Jak tenhle stát funguje?:-)
Btw, musím zajít na letáky zase... Abych věděla, jak se uzdravit! Finally!
Here you are an caterpillar I've met here, comming back of my shopping on Friday.

2 commentaires:

Ali a dit…

Krásná stonožka :) a ať je ti brzo líp! :)

Anonyme a dit…

1,50 Euro za to, že jsi otravovala :-(, to se přece nedělá, přidělávat práci Hani

Consultations de pages de la semaine précédente