CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mercredi 14 octobre 2009

Narcis?

Moje téma... Tak se podívejte na http://www.mlp.cz/ a zadejte tam "Reinischová". Jsem v podstatě slavná překladatelka. Mluví o mě i v rádiu! Jenom mě nikdo nezná a jsem v podstatě bez práce;-). Je to trochu jako pokřivené zrcadlo, o němž píši ve stvých tezích. Jsou věci mezi nebem a zemí, které si pořád nedovedu vysvětlit. Prý ale člověk nemusí všemu rozumět, stačí udělat, co mu řeknou. Tak ale sakra povídejte!

Komu by se tohle zdálo nesrozumitelné, nechť si z toho vezme jenom první větu, prosím.

6 commentaires:

Anonyme a dit…

Slecno prekladatelko, at se Ti tam v (K)Amiens libi a moc si nestezuj na zimu, tady uz to vypada na leden ... Napsal sem nejakej komentar k tem fotakum,tak snad to k necemu bude.

Mord-ecay a dit…

Dneska ráno tu třeba sněžilo...ty obrázky kreslíš ty?:)

Anonyme a dit…

A podívejte se na včerejší E15, je tam o nové knize Šen Čen :-) s velmi dobrým hodnocením :-).Hani

Kami a dit…

Jj ty obrázky kreslím já:-). A E15 jsem viděla, děkuji... Prostě jsem všude, ale prakticky je mi to k ničemu:-(

Kami a dit…

Za poznámku k foťákům děkuji. Asi si našetřím na nějakýho levnýho kamaráda. Leica objektiv je sice lákavá nabídka, ale 6000???!!!

Anonyme a dit…

Mohu Ti půjčit svůj foťák, výměnou za ten co máš :-). Domluvíme se, až se uvidíme, ju? A bude chodit Ježíšek, napiš mu, dej dopis za okno a třeba Ti to splní :-). To, že jsi všude, Ti možná teď k ničemu není, ale huvidíme :-)Hani

Consultations de pages de la semaine précédente