CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

samedi 17 octobre 2009

Velké prádlo v malé pračce...

To jsem Vám ještě nepsala? Že za každou pračku tu musím dát 3e (jako by těch 210eček měsíčně nestačilo) a za sušičku 1e. (Protože v těch velkých budovách prostě zřejmě nebylo dost místa na jednu sušárnu, kde byste si to v klidu pověsili. Nebo je to vůbec nenapadlo?! Že se prádlo dá i pověsit. No raději to nechme. Jen vězte, že v sušičce nejde sušit vše a taky že to od tamtud je suchý tak na 70%).
Tak tu žiju jako malé prasátko. Budu si muset koupit ještě dvě pyžamka, jedno světlé a jedno tmavé, abych nemusela čunit jedno 14dní. (V košilkách se tu spát nedá, nejen, že mi nedali deku, ale taky je tu zima.) Protože, abych měla dost světlého i tamvého na pračku, musím čekat celý měsíc, než budu měnit ložní. Takže když na to tak koukám. Taky asi ručníček si budu muset ještě koupit. Ale jenom světlounký nebo temný, aby se to dobře pralo. Ještě si Kaminka v outletu za miniceny nakoupila spousty kalhotek... Pardon, všem, jejichž cudnost zde urážím.
Ale víte co, vždycky mě bavilo přepírat v ruce (až na ty bolestivé puchýře na hřbetech prstů), ráda se starám o své oblečení. Jen si budu muset koupit lavor a prát po čínsku (Halo, halo, ti kdo máte ode mě výtisk Šen-čenu, pošlete mi foto, jak tam perou - v hotelu, ať to tady může připříštím velkém prádle vyvěsit hned vedle své povedené karikaturky!).

Kdo mě zná, ví, že to tričko opravdu není velké! Co to asi vypovídá o umyvadýlku:-)?

Et voila, úžasný sušák, který jsme pořídili s úžasným doručovatelem.

Což mi připomíná, že jsem včera byla v centru pěšky (35min ostré chůze) a zpět jsem se krásně našla u místního supermárketu (a nakoupila) a vzpomněla jsem si, jak jsem strašně praktická: Nejen, že umím číst v mapě a mám prostorovou představivost, ale umím taky správě a logicky poskládat nákup:-). To není samochvála, to tvrdí ctěný doručovatel!! A já jsem na sebe za to pyšná:-). A kdyby tak samochvála smrdí, a mě to tu právě celé voní pracím práškem z tuby!

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Kdo odstranil můj komentář :-(((

Kami a dit…

Nikdo.... Nevím, kam se poděl?:(

Consultations de pages de la semaine précédente