CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 17 décembre 2009

...



  • Ce matin on m'a reveillée... c'étaient les filles chinoises qui couraient dans le couloir s'écriant de joie. Je savais déjà que... il avait neigé pendant la nuit.

  • Dnes ráno mě vzbudili...Číňanky běhaly po chodbě a nadšeně, pro nás neartikulovaně, něco vykřikovaly. Byla jsem si jistá, ještě než jsem vytáhla roletu, že v noci venku sněžilo.

  • Avec Stephenson l'examen était difficile (je m'y attendais), mais pire il m'a rendu mes trois copies précédentes avec plein de commentaires et de fautes que j'aurais pu éviter si j'avais su, si j'avais eu les copies avant le contrôle. Merde!

  • Stephenson nám dal "príma" text se slovy jako "ordeal/muka", a pak mi ještě vrátil 3 domácí úkoly se s poustou "milých" komentářů a opravenými chybami, které, nevědoma si jich, jsem samozřejmě předtím stihla zopakovat v písemce. Bez překladového slovníku aj/fj pro mě nemožné. Prostě tohohlě pána miluju!

  • Il y a certains Français que j'aime bien!

  • Ale našla jsem Francouze, kteří působí docela normálně.

  • I don't speak "real" French any more beeig too stupid for. Neither English of course, just a little bit Italian and עברית. And to be like that big-headed russian girl: I'm loosing my Czech!

1 commentaires:

Anonyme a dit…

Vždy a všude se nějaký "úúúúúžasný" člověk, který nám "zpříjemňuje" život najde, bohužel:-( . Proč si vzájemně působíme různá příkoří, jsme k sobě neuctiví, zlí, neomalení atd., atd., Toť otázka? Hani:-)

Consultations de pages de la semaine précédente