CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mercredi 27 janvier 2010

Now I'm Spanish

Ráno jsem chtěla brzy vstát, ale v noci bylo mínus 15 a neb nám netopí od 23h do 7:30 topení, tak jsem měla v pokoji takovou zimu, že jsem siu přispala:). Takže praní mě čeká večer. Všichni jste samozřejmě zváni, abyste mi drželi palce, aby mě neokradla nebo mi jinak neublížila pračka!
A jen tak mimochodem, znáte Francouze? Takové ty divné lidi, co žijí v jedné západní zemi? Xenofobové to jsou:) Jsme šly s Hankou po chodbě, a povídaly si... A nějakej Frantík na nás nejprve ošklivě koukal. A potom na nás... zařval: "Vive l'Espaňa!" No, nojo... jsou hloupí. A navíc nemaj rádi cokoli, čemu nerozumí. Už Rakušanka říkala, že na ní na ulici pokřikovali, ať přestane žvatlat anglicky, když šla s kamarádkou. Takže kdybyste nevěděli, tak já jsem ta Eastern-Beauty a Hanka, blondýnka, je ze Španělska:)... Hnusný přivandrovalkyně odněkud doví odkud!:)
France: or you love it either you leave it. Řekl údajně Sarkozy, a nebo také už před ním Le Pen. Proč kruci tenhle národ ...musí dělat nejlepší ovčí jogurty a sýry a soju, a mluvit tak hezkým jazykem?

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Hope you won your battle with the washing machine this time !! SF

Kami a dit…

Yes, I did. Thanks!

Anonyme a dit…

canny girl :-)

Consultations de pages de la semaine précédente