CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vendredi 5 février 2010

Asylum news (five days left)

  1. Mám smlouvu na 9 měsíců stipendia. Poslali nám zatím 4, teď psali, že se chystají poslat další 4 plus 20% cestovného. A poslední měsíc a 30% cestovného, prý dostaneme při odjezdu, až odevzdáme rapport, jak se nám tu líbilo. Kdo v tom vidí nějakou logiku, prosím! Nebyly ty peníze určené na pobyt tady? Je to pro mě poněkud exteriorizovaný způsob, jak ušetřit!
  2. Dále budu asi dost bojovat s Marie Dollé... asi se jí nelíbí můj styl psaní, protože ona prostě to chce jinak. Asi po francouzsku. S Hankou jsme se shodly na tom, že prostě je to na ní moc informací najednou.Budu jí muset nosit dvakrát týdně po 8 stranách textu asi. Původně chtěla 15 týdně, ale to prý nepůjde. Vzhledem k tomu, že (po 2 diplomkách, obě za 1, obě samostatně napsané, odevzdané až celé, doupravené po celkové konzultaci) nejsem schopná utřídit si myšlenky. No, myslím, že nepochopila, že souvislosti se poznají z celého textu, nebo alespoň větších částí. A taky si myslím, že se prostě vyžívá v terorizaci studentů. Ještě vězte, že jsem svou Mgr. DP psala na nejnehumánnější fakultě (kde klidně vyhodí od státnice 19 studentů z 20) v Praze s velmi fundovanou a nemálo náročnou C.E.-Z. (Pozor, ona není nehumánní, je moc hodná, ale rozhodně náročná!)
  3. Prý taky tady učitelé dávají lepší známky až druhý rok studia, až když vás jako znají. Sami to dokonce hlásají. Taky spravedlivé, když jste tu na rok.
  4. Schovám se Henrískovi do ucha. Nikdo mě nenajde. A už se sem nevrátím. Ale ne, že mě nabonzujete!A nebo možná ze mě bude cvičená opice!

1 commentaires:

Anonyme a dit…

No,co k tomu vystižného dodat "MERDE" Hani:-(

Consultations de pages de la semaine précédente