CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mardi 2 février 2010

Tyhle lidi se mi zdaj

Francouzská ministryně zdravotnictví je udivená, že třetina žaček posledního ročníku gymnázia (mají tu jenom tři, vzhledem k průměrné inteligenci národa, bych jim předepsala tak 10 našich) si myslí, že nelze otěhotnět během prvního sexu. Kdo z Vás někdy něco takového aspoň zaslechl? Já teda ne. Článek ve fj zde.

Což mě vede k dalšímu. Všude vám dají leták o SIDA (francouzské označení AIDS:D), ale kdybyste v obchodě hledali kondom, bude Vám to trvat léta:). Jsou za rohem, za rohem a ještě za sloupem. Na kase? No zbláznili jste se? Všem na očích?!

Se mi prostě zdaj. No ne?!

Jo, a včera se mi snažily francouzské spolužačky popsat Florence. Furt jsem si nebyla jistá. Větší. Kulhá. ... No a nakonec jsem se teda odvážila zeptat: "Je to černoška?" No, a byla. Ale to víte...

5 commentaires:

grey_lemur a dit…

nemůžu se rozhodnout, jestli je to smutný nebo vtipný :))

Kami a dit…

Myslím, že je to smutný. Ale našťestí smůla jenom pro ně. A teda ještě nás, co tu přebýváme:)

Anonyme a dit…

I thought that Florence was the beuatiful city in Italy... Well, obviously I was proven wrong :-) ! SF

Kami a dit…

It's also a french girl name:)...

Anonyme a dit…

Yeah I figured that out actually ... But thanks for the clarification anyway !

Consultations de pages de la semaine précédente