CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mercredi 7 juillet 2010

Škodná - Nuisisble


Blog je věc veřejná... Ano je. Ale přesto. Pečlivě si vybírám, komu dám adresu...
Jedné osobě se 6 let vyhýbám, co to jde, a ona si mě přesto dokáže (minimálně publikuji své jméno - vlastně ono osudné jednou bylo v záchvatu nadšení mými vyšlými překlady:(() vygooglit a dohledat (proč to vlastně dělá?) .
A teď jsem tu jak nahá na Václaváku:(. A přemýšlím, co s tím.
  • Připadá Vám to normální?
  • Taky Vás někdy někdo delší dobu pronásledoval? (Mě jednou dokonce i knihovník z pobočky Novodvorská, měsíc!)
Blog est une affaire publique... Oui. Mais. Pourtant. Je chosis assez minutieusement à qui donner mon adresse... J'essaie d'éviter une personne depuis 6 ans au moins, et pourtant il arrive (ce n'a été qu'une seule fois que j'ai publié mon nom sur le blog - lorsque fière de mes traductions) à me dénicher (pourquoi le fait-il?).
Et maintenant je me retrouve comme nue sur les Champs-Elysées et refléchis que faire!
  • Le trouvez-vous normal?
  • Vous êtes-vous déjà retrouvés poursuivis? (Je me suis fait poursuivre même par un bibliothécaire obsédé - 1 mois!)
Jsem ideální oběť masového vraha:)
Je suis une vicime parfaite d'un obsédé ou d'un tueur en série:)

3 commentaires:

lemur a dit…

zaheslovat blog. nepsat ničí jména.
nechodit nahatá po václaváku.:)

tohodle se přesně bojím, že se mi taky jednou stane...

Kami a dit…

Taky máš adepty, co by tě pronásledovali?
No, jednou jedno jméno...ale kdo hledá najde, debil!:(

Kami a dit…

Jeje, teď mě z toho až mrazí kolik úchylů na nás může koukat. Brrr.. Ale když mě neznaj, ať si, blbý jsou opravdoví úchylové ujetí, co jsme je někdy byly potkaly:(

Consultations de pages de la semaine précédente