CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mardi 31 août 2010

Very GoodTiming

Jsem čerstvou majitelkou tohoto tvorečka, jmenuje se Borelie a zabije ho širokospektré antibiotikum do 20 dní, možná ovšem to antibiotikum zvané Doxybene prý zabije mě!

Je viens de gagner! Mon lot s'appelle Borrelia (l'image ci-dessus) et sera tué par un antibiotique omnituant qui risque de me tuer à la place de la bacterie:(
Une bonne nouvelle gachée par la première cité plus haut est qu'à partir de demain j'occupe un poste à KB - filiale tchèque de la Société générale... mais bien ravagée par les omnituants:(
Dobrà zpráva je, že zítra nastupuju do práce v KB (více jindy), ale bohužel sežraná všepožíravými antibiotiky:(


Z deníčku fotbalové partnerky /Du journal de la fille de footballeur:
FUCK OFF VIKTORKA ŽIŽKOV
Já myslela, že jako klepny a intrikáři se chovají jenom holky!

3 commentaires:

Alča a dit…

Jéé borélie? :) No to bychom si pomhly povídat :) můj tatínek je s ní doma už druhý měsíc, borelie v pokročilém stádiu kdy zaútočila na klouby a doslova ochrnula tátu. Nepodceňovat a léčit pečlivě!

grey_lemur a dit…

mrcha hnusná boreliová! :(

Kami a dit…

Jo hnusná:(!! Léčím léčím. Měla jsem štěstí, že jak jsem furt nemocná, tak ze mě pořád něco kultivujou...a tak jí vykultivovali:p... Držme si tedy palce:) a díky.

Consultations de pages de la semaine précédente