CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vendredi 24 septembre 2010

Black days


Někdo po mně jde (resp. po nás)


  1. mám vyrážku na ksichtíku (asi z atb)

  2. mám urputnou rýmu (z nastydlých spolupracovníků a Marka)

  3. ukradené poznávací značky (u Ikea asi!) = opožděné stěhování = jíme na koberci mezi kytkama

  4. ráno, kdy nastupuji na 10. dostanu sms, že kolegyňka zaspala = žádné procházení se s svými miláčky, ale úprk do práce, abych zjistila, že to psala nová nadřízená bývalé asistentky, takže jako nic, co by se mě týkalo...

  5. Ikea na nás nejprve zapomněla, až po dlouhém obtěžování (placené linky s plechovou hubou), zjistili, že tam naše věci dávno mají, ale zapomněli zavolat. Pak měli doručit, ale zapomněli zavolat, že se jim rozbilo auto!!!

  6. Lutz - zaplacenou postel, co se nedá složit (výrobní vada), odvezou a neozvou se zpět! Prý spěte si jak chcete:)

2 commentaires:

lemurín a dit…

to víš, byla by to nuda, kdyby všechno vycházelo...:/

Kami a dit…

no... ale já bych se nenudila:)

Consultations de pages de la semaine précédente