CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lundi 27 septembre 2010

XXXL SHIT

  1. Jednou se ta postel nedala složit, protože byla blbě vyrobená. Reklamace.
  2. Podruhé, když si ji opět Marek (nedovezou ji po reklamaci!) dovezl, tak když vracel jejich XXXShit auto, zamkli ho i s naším autem v areálu (jako že zavřeli obchod i s Markem) a musela ho vysvobodit policie a jakýsi Jarda Hampl (za což mu srdečně děkuji), jehož číslo na mobil se tam válelo ve skladu (jinak si můžete volat na linku XXXShit, kde Vám plechová huba oznámí, že mají právě zavařeno).
  3. A milá postel se včera odpoledne propadla...a tak místo romantické odpočinkové neděle, jsem si vyřvala hlasivky i nervy v XXXShit obchodě a koupila si postel v Ikea.
  4. Celou noc jsem se bála, aby se mnou naše postel zase neskončila na podlaze.

V XXXShit obchodě si nic nekupujte, měla jsem od tamtud i termosku - tekla. Reklamace nikoli, musela by téct 3x po sobě nová, pak by mi teprv vrátili peníze. Do té doby poukázka, nebo kus za kus!!!

Mám dodávat, že nám praskla zcela nová zářivka a vyhodila až velkej jistič mimo byt (kterej jsme nota bene nemohli najít - po tmě).
Že jsem byla 3 dny zdravá, a od té doby zase marodím (hm...není nad to přecházet virózu - chozením do práce a stěhováním krabic po večerech a víkendech, sestavováním postelí do 12 do noci...).
Úplně se bojím na cokoli pomyslet, aby se to taky neposr....

2 commentaires:

lemur a dit…

tak to už by snad stačilo, teď už to bude dobrý! držte se :)

Anonyme a dit…

Té postele chi, chi ..... snad už s Vámi nespadne:-)

Consultations de pages de la semaine précédente