CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 8 octobre 2009

Laminka na procházce

Tak jsem spala a spala do 10 hodin, a pak jsem se ještě hodinu a půl poflakovala doma. Jak málo spím (zase jsem neusla před 1 ráno), tak se snažím využít volný čas k odpočinku. Posnídala jsem přes msn s Markem a pak jsem vyrazila za assistente sociale, která by mi mohla zprostředkovat další slevy a úlevy, když jsem ta stipendistka. Francouzi mají geniální sociální systém, jenom se musíte dostat přes tu horu papírů.
V zdravotním centru, kde nabízejí i psychologickou pomoc jsem si nabrala tisíce letáků. Maj jich tam hory. Na všechno se tady můžete připravit, všemu předejít, včetně poranění oka (Ano tenhle leták jsem si opravdu nevzala, ale byl tam.), pití špatné vody, na mateřství se taky připravíte pomocí letáků... Prostě domeček pro veškerou pomoc. Sociální asistentky ale ordinují jen někdy, tak jim napíšu email a objednám se na schůzku. (Ano, na všechno se tu musíte objednat, i do banky...).


So these pictures aren't good because of the fact that I took them by my phone only.
Silver shoes from out-let, I don't remember the brand..
Throusers Zara 2006
Dress Orsay 2007
Roll collar Zara 2007
Silvere bag /Italy
Shawl by my mother 30 years ago




Pak jsem se trochu prošla propršeným kampusem a šla na kejdu v RESTO-U, vyfotím vám to, až tam bude něco hezkého, dneska to byla ratatouille... Nebylo to k vyfocení. Navíc jsem jedla sama, vypadala bych blbě, kdybych to jen tak fotila.

Což mě vede... Konečně sama, hrozně mě štve, že se tu všechno chce dělat ve skupině, mám teď své solitérní období, chci se sama procházet, sama si číst...potkávat lidi, co mluví opravdu francouzsky... Není to snobismus, ale prostě chci být raději sama a nějak to tu nejde, pořád někdo klepe, něco potřebuje:-(, chce sdílet.

4 commentaires:

Anonyme a dit…

Někdo Vás přece poučit musí :-)

grey_lemur a dit…

hele, třeba kdybys studovala pozorně ty brožurky, nebyla bys teď nachcípaná...;)))

Anonyme a dit…

Pošli nějaké, mé kolegyně a mí kolegové jsou také "nachcípaní" pokud grey_lemur myslí, že to pomůže :-). Jen nevím, zda je naučím kašlat do rukávu, chi,chi - obávám se, že staré psy novým kouskům nenaučím :-( Aby si neťukali na čelo. Hani

Kami a dit…

Je to možný...Ale spíš jsem něco chytla, pže si je nějakej Francouz špatně přečet!!:-D Btw, I'll sent you some if you want get well soon?!:-)

Consultations de pages de la semaine précédente