CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 8 octobre 2009

Ráno

Amienské ráno 7.10. 2009 v 8:22:56 Deska ráno ještě spím, mám volno... A neb se mi tu nedaří usnout před jednou hodinou ráno (nevím, prostě to nejde), tak jsem zatáhlá místní geniální světlonepropustnou roletu a spím... Ale abyste o nic nepřišli, dávám sem observace ze včerejšího rána:



  • Opravdu už musím vstát?
  • Jak se řekne francouzsky struggle along?
  • Má mě ještě rád?
  • Dá se šetřit toaletní papír?

Ano, takhle vypadá ráno intelektuálů, kteří ze záchoda obhlédnou celý svůj 9m byt :-D. Ale nebojte takhle zadumané bylo jenom ráno. Hned na prvním kurzu jsem sice nestihla z VERSION (už jsme o tom mluvili, pamatujete) ani slovo. Ale seděla jsem vedle opravdové francouzsky, která nemluví ani ukrajinskou, ani bulharskou, ani jinou pošramocenou francouštinou. A bylo to príma. Učitelka taky, tak jsem šla na její další kurz rovnou. Haha, nepoznaj na 1. slovo, že nejsem Francouzska. Pak ale zjistěj, že nejsem, ale dobrý je, že mě řadí někam do Itálie nebo Španělska, takže tu nekounčím v poubelle (popelnice) zvané "pays de l'est"!!! No, a pak jsem šla na kejdu do RESTO-U (u-universitaire, prostě do menzy) a teď čtu a jdu si nalakovat nehty.

Čtěte taky, najdete v mlp: KRISTOF, Agota: Velký sešit, Důkaz, Třetí lež (přeložil to Machonin, tak nevím, jaké to bude v čj, ale ve fj je to geniální, jen chvílemi trochu....ale uvidíte.


Ti, kteří umí francouzsky, a znají mě trochu, možná pochopí, proč zrovna tenhle úryvek... Ale možná je to taky jen pod dojmem celé knihy... Ale uvidíte, řekl slepý hluchému.

0 commentaires:

Consultations de pages de la semaine précédente