CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 1 octobre 2009

Version et theme ne sont pas ma tasse de thé

Neboli: Překlad AJ -> FJ a Fj ->AJ nejsou my cup of tea!
Uf dneska jsem měla kurz anglištiny pro studenty z Filosofické fakulty a víte co? Byl to zase překlad. Nějaká gramatika nebo konverzace jim přeci může bát ukradená, jsou to Francouzi. Třeba se nakonec takhle něco naučím, ale prozatím mám na každé takové hodině pocit, že se mi někdo pokouší rozeknout hlavu napůl avec un grand sabre (tedy velikou mačetou). Věřili byste někdy, že vědění opravdu bolí? Čekám na někaý komentář, takže jak Vás osobně bolí vědění??
Co mě ale štve nejvíc je fakt, že kvůli tomuhle kurzu nemůžu chodit na kurz CAE, dělala jsem si tu na to nějaký test a mohla bych tam chodit a k něčemu by to bylo. Ale o tom zase jindy...jak fungují francouzské rozvrhy hodin, které naví ještě nejsou hotové a to už, poznamenejte si, semestr začal! No ale neva...To nějak půjde :-)
Ukázky textů na překlady

0 commentaires:

Consultations de pages de la semaine précédente