CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

samedi 14 novembre 2009

Ka(r)me(í)n naušnice

Byla jsem nakupovat dárky...Hrůza:-(. Amiens je díra:-). No, ale tak něco jsem koupila, něco vyhlídla... A když už jsem byla v tom, měli za 1.95 (za cenu jednoho sýra!) tyhle naušky. No a tak abych Markovi udělala radost: mám už 4 červené věci! Rtěnku, tričko, kalhotky a naušky. Jsou príma. A Číňanka mi tuhle říkala, jak mám krásně aristokraticky bílý ksichtík. Tak k tomu mi to jde.
Ale jinak pamatuji na lemuří post o tom, jak byl tak bílý, až svítil... Hodně se tomu blížím, ale hloupé je, že já jsem původně od přírody tmavší, jen můj obličejík to tak nějak pozapomněl, tak mu dávám denně reedukační kůru v podobě samoopalovacího krému Alverde z DM. Snad to zase rozchodí:) Opálený "peuple" je dle mého názoru lepší než mrtvý aristokrat, totiž.
Earings: Cache cache (France)
T-shirt: Kenvelo
Lipstick: Estée Lauder 126 Nectarine

1, 2, 3, ... Kalhotky jsem nevyfotila, ale to je snad jasné, ne?:)

0 commentaires:

Consultations de pages de la semaine précédente