CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mardi 1 décembre 2009

Nathalie Rykiel (daughter of famous Sonia) for H&M


Víc o Sonie Rykiel v mém článku na Salon.cz

Lust from H&M for winter 2009 designed by S&N Rykiel... from France of course;)


A od minaretů k ... No, hledala jsem o kolekci zmíněné výše více na českých webech, ale místo toho jsem padla na tohle a zdá se mi, že se mi to zdá. Všechno se musí prodiskutovat, zřejmě. Budiž, ale prosím, aspoň volme slova. Musím říct, že ošklivěji se o daném tématu asi mluvit nedá! Všechna ta slova na G, a vůbec... copak se nedá o hebké pokožce napsat s Grácií! Ale beztak si kladu otázku: je třeba o tom psát do "novin"?

Ovšem jsem alespoň ráda za anketu dole, jejíž výsledky jsou vypovídající. I když se tu pohybujeme v "preferencích", což nemusí znamenat v realitě věcí!

0 commentaires:

Consultations de pages de la semaine précédente