CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 3 décembre 2009

Vieillesse


Tak tady je můj denní koktejl. Abych alespoň vypadala zdravě:


  1. po včerejším kurzu, který místo 3h trval 3,5h, protože namyšlený a úžasně šovinistický M. Eloy se počeboval vypovídat;

  2. potom, co někdo ulomil ucho Henrimu... a chvíli to vypadalo, že se nebude dát přilepit (ale zvládli jsme to ufff...);

  3. potom, co chodím spát ve 12h, usínám po 1. a vstávám v 8 na ranní cvičení a na práci (překlady, hebrejština, a tak...);

  4. potom, co mám hlavu vejpůl, resp. vejčtvrt díky těm všem jazykům... trochu si říkám, jestli jsem si toho nevzala přecijen moc;

  5. uvidíme...řekla slečna opuchlé ropuší oko samá popraskaná žilka:( - ještě, že jsem na to našla aspoň ten krém, co zmenšuje "instantly" otoky
Měla jsem taky vyfotit tuňáky, zeleninky a ovoce... a hlavně čokoládu. Což mě vede: zase jsem plakala...kde to bylo, už si to nepamatuji... jóóóó´... u adventních kalendářů!!!

5 commentaires:

grey_lemur a dit…

já jsem se o loňských vánocích rozplakala u reklamy na sirup proti kašli...

Kami a dit…

Já vím, že taky nemůžeš čokoládu:(

Kami a dit…

Ale já nemůžu většinu sladkostí...a tak brečím kudy chodím:(... Protože prostě miluju sladkosti!

Anonyme a dit…

A copak mas tedy za omezeni, ze nemuzes vetsinu sladkosti ?

Kami a dit…

Nesmím mlíko...

Consultations de pages de la semaine précédente