CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vendredi 8 janvier 2010

Hana a Hana

Pro trochu zábavy, než vám sem dám zítra další ťafku....
Ale abych je pořád jen nehanila (haha Hana), tak mi vrátili ta 3 eura, která mi ukladla onehdy pračka. Taky mě politovali a slíbili, že už mi do pokoje nepolezou. A mají príma slevy. Ale Kamispořilka koupila jenom dárky...a jedny malé šatičky. Třeba příště budu lovecky úspěšnější.

Ps. Doručovatel dneska venčil psíka...čtěte:

Drahá Katko, dnes tady začal padat sníh a je docela chladno. Napadlo asi 3 cm a do této kalamity jsme asi před hodinkou ( ve 13.00 ) vyrazili s Tvým horským psem. Tak jsem se dlouho nepobavil. Nejdřív, že tam vůbec nepůjde, potom jsem ho přemluvil a začali se dít věci. Koukal na mě jestli jsem se náhodou nezbláznil, když jeho, palácového psíka, vedu ven a ještě do sněhu. Pak se tedy laskavě vyčůral a potom začal dělat cviky jako fakír. Normélně se stoje na všech 4 nohách začal balit do kuličky a v jeho očích byla prosba: "Přestaň blbnout a pojď do tepla." Po cca 236 sec. byla prosba splněna. Je to hérec.

0 commentaires:

Consultations de pages de la semaine précédente