CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dimanche 31 janvier 2010

LaminewsAmiens

Tak Henrísek se u toho veterináře ještě prý vyčůral na zem. Když měl můj oblíbený pan doktor dlouhý proslov o zubním kameni. Tenhle MVDr. Růžička, má asi pocit, že by byl vydřiduch, když si účtuje takové částky a všechno by vám to obšírně nevylíčil. Ale to on je i tak. A navíc se o zubním kameni nakonec dozvíte úplně všechno, včetně jeho chemického složení:). Třicet minut, než se přešlo ke škrábání a stříhání, bylo prostě na zvíře mé moc, tak mu to tam očůralo:).

Jednou mi 30 minut povídal o pohlavním ústrojí mého psíka... a jednou se mě taky ptal, jestli má Henriho šourek takovouhle barvu normálně. Jo, jako normálně je to svědomitý doktor, to je fajn. Jen mě občas rozesměje... a Henri z toho učůrává:).

A další vtipná:
Měla jsem schůzku s vedoucí své další (3.) diplomky a ptala jsem se, jak má formálně ta věc vypadat a jak bude probíhat obhajoba.
Formálně si to mám udělat, jak chci (pravidla jsou jen pro velikost písma a bibliografické citace), neexistuje žádná hlavička univerzity, ani tak. Ukazovala mi, co jí odevzdali a obhájili... na prvních stranách byly třeba fotky! Dám tam tedy asi fotku Wildeho:D.
Vazba? No, vazba je plastový kroužek, s průhlednou plastovou titulkou a neprůhlednou plastovou zadní obálkou! Aspoň to vyjde levněji.
Ale gól je obhajoba.
"Kdy a jak se dozvím posudky," ptala jsem se.
"Jaké posudky? No, při obhajobě. Hehe," smála se srdečně vedoucí, "vy byste to chtěla napsané? To se tu dělá na doktorát, jinak ne. Vy snad máte u vás na magisterskou diplomku psaný posudek, hehe?"
"Ano," odpověděla jsem způsobně. Ale nešířila jsem se dále o tom, že máme psaný posudek i na Bc. práce, ani o faktu, že bez toho mi přijde obhajoba beze smyslu. Ale o to to bude lehčí.
Ještě pár otázek:
  1. Proč nám zase budou kontrolovat pokoje?
  2. Proč tu tak málo svítí sluníčko (dneska svítilo a bylo to tak príma)?
  3. Proč Číňani všechno jídlo vaří do rozvaření (chvílemi si myslím, že třeba nemají zuby)?
  4. Opravdu mi už letos bude 27?
  5. Vyleze ještě někdy má sousedka ze svého pokoje?
  6. Kde to jsem?
  7. A jakou barvu laku na nehty si mám na zítra vybrat?

7 commentaires:

Ali a dit…

zelenou!! nebo petrolejovou!!

Kami a dit…

nemám:(...

Anonyme a dit…

A to ještě nevíš, že pan veterinář regulérně sexuálně harašil:-). Domlouvala jsem Henrískovi, ať pěkně drží se slovy: Coby jiní tvorové mužského pohlaví dali za to, kdyby se mohli tulit na těchto místech. A veterinář odvětil: No, třeba já:-). Sestřička jen vykulula oči. Doufám jen, že jsem neodstartovala nějaký milostný románek na pracovišti:-). Hani:-)

Kami a dit…

:D...Možná to byla jeho žena... je tam na dreřích i Růžičková:)

Anonyme a dit…

Aha, tak to by byla pro ni pěkná poklona:-)Hani:-)

Anonyme a dit…

Do you acctually enjoy writing master and other thesis ? Well I kind of admire you - obviously in a bit bizzare way. SF

Kami a dit…

NO, definitely I don't like it! And which bizzare way do you mean?

Consultations de pages de la semaine précédente