CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 7 janvier 2010

Privacy???


Řekla jsem si, že se na ně vyprdnu, že si to tu pokusím užít, aby mi těch 36 dní do dalšího pobytu v Čecháh rychle uteklo...
Po sedmi hodinovém cestování jsem konečně dorazila do "svého" pokojíčku. Nadšeně jsem zastrčila klíček do zámku... a těšila se, jak se ohřeju ve sprše (ve vlaku bylo asi 10 stupňů pod nulou - jela jsem 1h20min!) a skočím do pelíšku ve svém novém pyžamku a s Iáčkem.
Když jsem otevřela, zdálo se mi, že jsem se zbláznila. Místo uklizeného pokojíčku jsem našla židli na stole, podivné prasácké stopy na koberečku před postelí. Chvíli jsem si myslela, že jsme to tu snad takhle opustili. I když nedokázala jsem pochopit, proč moje věci z podpostele leží i s tunou prachu NA posteli.
Trvalo mi asi 2 minuty, než mi to došlo. Debilové se vloupali do mého pokoje v mé nepřítomnosti, aby mi dali pod postel šuplíky (ano, 3měsíce jsem bydlela v nedodělaném pokojíku) a navrtali poličku nad dveře.
Jsem v zemi, která se ohání slovem "respekt" na každém kroku, ale v klidu nerespektují vaše soukromí. Takže máte sice o dvě poličky více, ale když přijedete v půl jedné domu, nemáte si kam lehnout. A ráno se pak vzbudíte a ten milý ekzém pod okem (který nevyskočil, ani když jste ho v Praze dráždili očními stíny) je zpět i s obrovským otokem. Nemluvě o otoku mého mozku.... z toho, jak se celou noc ptal: PROČ!
Jdu si zítra (dnes jsem unavená a mám zkoušky, na které se tu nedá btw učit, pže tu furt někde vrtají) stěžovat na Accueil, protože tohle je již po třetí, co mi sem někdo vlezl... Máte 9m čtverečních a ani na nich nemáte soukromí:
  1. Jednou mi poštu místo do schránky položili na stůl;

  2. Jednou jsem odpočívala (bylo mi zle, asi z nich), někdo zaťukal, pravda, nešla jsem otevřít, říkám Vám, bylo mi zle. Ale náhle někdo zastrčil klíč do zámku, takže jsem během milisekundy stála u dveří a čuměla na nějakého dělníka... prý mu řekli, že jedny ze zelených dveří nejdou zamykat... nemohli mu asi říct přesné číslo nebo co, Francouzi!

  3. tento bod viz poslední anabáze po příjezdu!

5 commentaires:

Anonyme a dit…

To snad byl jen zlý sen, nééééé nebo halucinace z únavy:-( ??? Vydrž, nejhorší je srážka s blbci:-). 35 dní a jsi zpět mezi svými:-) Hani:-)

Kami a dit…

Ale uznej, že tohle je prostě moc...Já chci domu a hned...

grey_lemur a dit…

chudinko :(
35 dnů už se ale dá vydržet, ne? vydrž vydrž!

Kami a dit…

Ale teď 36 pak, 12 doma pak zase 36tady...a pak už na ně s... a přiletím max. na obhajobu...fňuk, fňuk!
Díky za soucit...počebuju ho

Anonyme a dit…

Počkej za chvilku se oteplí, bude déle světlo a uvidíš, že hned bude lépe:-).V únoru až přiletíš, si vezmete auto a pojedete někam na výlet atd., atd. a na pitomce zapomeneš. Víš, jak říká ctěný doručovatel, budeš mít co vyprávět vnukům, chi, chi .... Posílám Ti pozotivní energii a optimismus Hani:-)

Consultations de pages de la semaine précédente