CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

jeudi 7 janvier 2010

Kdyby...

Kdyby nebyli blbci, měla jsem v plánu Vám napsat, jaké krásné dárky jsem dostala od Ježíška, a tak... Ale tak příště. Teď jenom k cestě. V letadle jsem seděla vedle nějaké paní z Jeseníku, byla vtipná, letěla prvně letadlem... neuměla si rozepnout pás, bála se, aby jí na pásu nikdo neukradl kufr (měla dokonce představu, že jí ho někdo vydá u nějakého okénka...jako bezpečně)... legrační, ale moc milá.
Doletěli jsme na čas, ale milým RER jsem jela na Gare du Nord hodinu. Takže jsem asi o 40 minut minula jeden spoj a na druhý jsem tam musela asi dalších 40min čekat. Příjemné místo místo mezi 10. a 11. v noci. Ale asi jako každé jiné nádraží. Naštěstí tam mají něco jako stoleté předchůdce "infra" lampy, u jednoho z nichž jsem se hřála s dalšími 10 lidmi celou dobu čekání.
Pak jsem nastoupila k vlastnímu zděšení do téměž prázdného vlaku (znáte ty historky a la přepadena ve vlaku...) a jela v mrazící rakvičce opuštěná hodinu a půl.
O půlnoci jsem vystoupila na nádraží v Amiens. A chytla taxík. Řídil ho jak jinak než "blonďák", moje přezdívka pro naše arabské kamarády, neb arab je tak trochu moc mezinárodní. Byl milý...povídal si se mnou a nic mi neudělal.

Takže přežijete let, dvě nádraží mezi 10. a půlnocí. Jízdu taxíkem. Nikdo vás nepřepadne, neokrade a ani neznásilní. Takže si myslíte, že jste v bezpečí. Ale víte co, nebezpečí nikdy nespí. Na mě čekalo doma! Francouzi!
Tak dárky příště, ju?

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Slib mi, že už takhle nikdy nepoletíš.Jinak se zblázním:-(. Bála jsem se o Tebe, nezahmouřila oko, než přišla Tvá sms,pak stejně ještě dlouho ne, ale že to bylo tak děsné (sama ve vlaku apod.), jsem si ani v nejděsnějším snu nepředstavovala:-( Hani:-)

Kami a dit…

Člověk si to nesmí připouštět, mami:)... Já už sem nepoletím:)

Anonyme a dit…

Člověk ne, ale maminky to mají jinak:-(. Bojíš se o Henríska? Tak vidíš:-(. Lepší už to nebude:-) Hani:-)

Consultations de pages de la semaine précédente